April Faves | Een paar en een reserve

clubgreen.nl – Voor het groene nieuws!

Wauw. Gewoon wow. Ik kan niet geloven hoe snel de maanden voorbij zijn gevlogen!

Toen ik voor het eerst zwanger raakte, voelde het alsof mijn vervaldatum een ​​eeuwigheid ver weg was, maar nu zijn we drie maanden weg en, yep, het is crunch-tijd. Ik heb een serieuze hoeveelheid geboorteprepa te doen (yoga, pilates, lessen, enz. Enz.) En ook een berg die klaar is om tijd vrij te hebben na de bub, ik weet gewoon dat de komende maanden voorbij zijn in het knipperen van een oog. In de tussentijd wilde ik enkele van mijn favoriete ontdekkingen van de afgelopen maand met je delen. Genieten!

vervelend

Ik heb sommige dingen in de gaten gehouden deze nieuwe linnen stukken… Deze jumpsuit en A-lijn jurk zou kunnen werken voor maanden 8 en 9 van de zwangerschap toch? * Maten omhoog * (ps grijp 10% korting met de code 'apasxgrana').

Mijn vriend Amanda Shadforth (van Oracle Fox) is net van start gegaan een ongelooflijk project, meld je aan voor meer informatie!

maken

Het was een creativemonth in april! We maakten Leren kussens, Gedroogde bloemen, thij eerste stuk in mijn zwangerschapsgarderobe, Oorbellen met gefacetteerde waaier en veel DIY's die we in de renovatie stoppen, dus ik zal die binnenkort delen!

ik ook geleerd over hoe te bakken! Ik heb altijd van koken gehouden, maar de wetenschap van bakken is aan mij ontsnapt …

Op zoek naar een paar nieuwe seizoensprojecten? We hebben je gedekt! Waarom dit niet proberen? DIY Wrap Top, DIY linnen wrap rok, DIY strandlaken band, DIY kruis terug jurk.

Dit eten het hele weekend lang …

Schoonheid

Ik heb de laatste tijd veel lekkere natuurlijke producten bereikt, en geniet van hoeveel manieren je eenvoudige Jojoba-olie kunt gebruiken – haar, gezicht, strekkende buik. Overal!

Een ander geweldige natuurlijke deodorant op de radar en ik vind het geweldig.

Ongeveer tien jaar geleden ontdekte ik het De glinstering van Bobbi Brown, en heb het sindsdien gekocht. Op het moment leek het een grote kostenpost (en het is niet goedkoop), maar het laat je echt gloeien. Ik merkte dat ze een palet uit drie pakketten met beperkte uitgave… Het zit in mijn winkelwagen.

Kocht mijn eerste etherische oliediffuser. Alles wat ik heb gelezen, zegt dat het goed is voor de geboorte, dus ik dacht: waarom niet vroeg beginnen? Tips zijn van harte welkom.

Lezing

Vernielden algoritmen persoonlijke smaak? Een behoorlijk lang artikel, maar eentje die weerklank vond: algoritmen zijn zo goed in het tonen van dingen waarvan ze weten dat we ze leuk zullen vinden, maar gaat dat ten koste van het ontdekken van nieuwe, andere dingen? Absoluut een reden om offline te gaan als je op zoek bent naar inspiratie!

10 Schoonheidstechnieken (u zou niet in het echte leven moeten gebruiken).

Heb je goede boekaanbevelingen?

nesting

Alles gebeurt met de renovatie. Bedankt dat je ons geholpen hebt kies het tegelpatroon! Zoveel geweldige ideeën daar.

Viel voor dit geweldige merk. Ik wil alles. En deze rondleiding door hun studio is 100% doelen.

Het voelt gewoon verkeerd om op iets anders dan linnen te slapen tegenwoordig, en er zijn een paar fantastische merken op mijn radar … Wat is het prachtig deze kleur?

Ik wil de verbazingwekkende glas- en plantenmuur recreëren in het bovenstaande moodboard, ontdekt via Kate Lavie's Instagram-verhalen.

Altijd meer kunst aan huis toevoegen, en wederom ontdekte ik een nieuwe liefde via Instagram – Maria Laura Fendi. Zo mooi!

Ik volg Mandy Moore's nieuwe huisrenovatie door Sarah Sherman Samuel, en ik ben er dol op! Deze sneak peek van de logeerkamer had mijn doe-het-sappen stromen.

Liefde een prachtige ruimte waarin ook wordt geleefd (soms kan het voelen alsof een ruimte geweldig is op foto's, maar niet zo comfortabel voor het echte leven).

Hoe we ons voelen cactusbladeren als decor? Ik hou van, maar ben noemt ze lege scrotums 😐

De tegels in dit huis zijn A ++

Roamen

Reizen is de laatste paar maanden wat vertraagd tijdens de renovatie en is ook klaar voor de aankomst van de bubs. Dat betekent niet dat een meisje niet kan dromen! Kan niet wachten tot bub oud genoeg is om met ons mee op avontuur te gaan … Samen met de gekke bergen dingen die je nodig hebt voor baby's #packlight.

ik wil gaan hier!

Een klein uitje hier zou nu goed gaan.

Lees Meer

Het bericht April Faves | Een paar en een reserve verscheen eerst op clubgreen.nl.

Source: https://www.clubgreen.nl/april-faves-een-paar-en-een-reserve-2/

Leave a comment